Продавець ЕкспертМаркет розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років. Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями. Порівняти можливості діючих пакетів
Прислали зовсім інший товар, на дзвінки і смс не відповідають
Максим К.
Відмінно
Максим Г.
Дуже погано
Угода на маркетплейсі Prom.ua
Скасував без попередження, на дзвінки не відповідають.
Юлия К.
Дуже погано
Александр С.
Відмінно
Валерій Р.
Дуже погано
Замовив і заплатив гроші через ПРОМ. ЛЕД світильники 20/03 а тільки 25/ 03 відповіли що в них такого немає а є на 70% дорожчі.26/030 ГРОШІ ЩЕ НЕ ПОВЕРНУЛИ але ціна на їхньому сайті залишилася не зміненою і на далі. Не рекомендую . Заманюють ціною дешевшою , а потім пропонують по дорожчій.
Коментар продавця
Доброго дня ! 1. Вам не пропонували ніяку іншу модель, можливо Ви нас переплутали з кимось. Менеджер вибачився, що даної позиції немає і скасував замовлення. 2. Оскільки Ви придбали, через сервіс Пром-оплата, гроші Вам повертали не ми, а сервіс Пром-оплата ( це займає до 6 днів і питання не до нашого магазину ). 3. Ціна залишилася не зміненою, тому що ціна не змінилася. Позиція, яка Вас цікавила, очікується через 4 тижні з тією ж ціною, за якою вона зараз виставлена на сайті. Про це менеджер Вас повідомив. 4. Повторюсь. Вам не пропонували жодної іншої моделі світильника, ні дорожчої, ні дешевшої. 5. Єдине, з чим погоджуємося, що відповіли на Ваше замовлення з суттєвою затримкою. На головній сторінці сайту вказано, що ведуться технічні роботи. За затримку приносимо вибачення.
Прислали зовсім інший товар, на дзвінки і смс не відповідають
Скасував без попередження, на дзвінки не відповідають.
Замовив і заплатив гроші через ПРОМ. ЛЕД світильники 20/03 а тільки 25/ 03 відповіли що в них такого немає а є на 70% дорожчі.26/030 ГРОШІ ЩЕ НЕ ПОВЕРНУЛИ але ціна на їхньому сайті залишилася не зміненою і на далі.
Не рекомендую . Заманюють ціною дешевшою , а потім пропонують по дорожчій.
Доброго дня !
1. Вам не пропонували ніяку іншу модель, можливо Ви нас переплутали з кимось. Менеджер вибачився, що даної позиції немає і скасував замовлення.
2. Оскільки Ви придбали, через сервіс Пром-оплата, гроші Вам повертали не ми, а сервіс Пром-оплата ( це займає до 6 днів і питання не до нашого магазину ).
3. Ціна залишилася не зміненою, тому що ціна не змінилася. Позиція, яка Вас цікавила, очікується через 4 тижні з тією ж ціною, за якою вона зараз виставлена на сайті. Про це менеджер Вас повідомив.
4. Повторюсь. Вам не пропонували жодної іншої моделі світильника, ні дорожчої, ні дешевшої.
5. Єдине, з чим погоджуємося, що відповіли на Ваше замовлення з суттєвою затримкою. На головній сторінці сайту вказано, що ведуться технічні роботи. За затримку приносимо вибачення.
Дякую за відгук !))
Дякуємо за відгук !)